Sunday, October 17, 2010

Toamna....///

heii....


pt ca tot e toamna, m-am gandit sa va spun de ce imi place mie....


pai hai sa incep prin a spune ca  imi place sa fac foarte multe poze la nori, soare, frunze, copaci, case de tara, si alte chestii din trastea.... deci avand in vedere ca imi place foarte tare sa fac fotografii sa va arat unele facute de altii, dar care imi plac foarte tare....






pe langa astea toamna este si romantica...


si din unele motive pantru ca incepe scoala....
dar anul acesta nu mi-a placut absolut deloc...
din cauza ca baiatul de care imi placea a plecat din scoala la liceu... GOOD-LUCK....
ANYWAY.... toamna este un anotimp super
este super cool din cauza ca plaua mult.... nui asha ca poza asta este a de....(nici nu pot sa o descriu)


ok.....
imaginea asta imi place fff tare....
e asha de romantica....;)
in orice caz sper ca v-am facut shi pe voi sa va placa toamna....
mie una imi place fff tare....

b-b 
mai vb....





No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤