Sunday, October 17, 2010

Ceea ce imi place mie...

heii....


hai sa mai vb despre ce tip de incaltaminte si imbracamite imi place si din ce stil fac parte...
imi plak foarte tare genul asta de cizme...

la cizmele astea s-ar potrivi ceva de genul....


iar ca si pantaloni ceva de genul....



Dupa mine tipul asta de imbracaminte este ceva mai feminin....

Si cu multe bratzari ar arata shi mai bine...


alte tinute care imi plac.....





la I se potrivestesc...


la a II se potrivesc....

aici se potrivesc toate in afara de cea roz din mijloc.... o excludem.. ok?

so...
mie imi plac foarte tare toate....
dar avand in vedere ka eu ma simt putin rockaritza pot sa zik ka UGG-urile nu prea imi plac....
adika sa fim seriosi... chestiile alea iti fac piciorul dita mai piciorul.... dar treaca mearga....
se asorteaza bine nui asha...
astept comm-urile voastre....
mai vb...

B-B....

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤