Saturday, October 16, 2010

Ce inseamna titlul???...!!

heyy...


sa vb despre titlu...


nu e mare lucru... avand in vedere ca mie imi plk foarte mult sa creez si sa desenaz foarte multe lucruri, si deobicei astea se refera la farytale... de aceea se numeste asha ... kiar nu stiu ce sa spun...ideea mi-a venit intr-o noapte cand nu aveam ce face si nici somn nu imi era... m-am gandit sa se cheme farytale... asha simplu... shi mai am un motiv


cand eram mica imi placeau fff tare basmele cu zane si dragoni si toate cele... sincera sa fiu si acum imi mai plac..=))... anywaay... sper ca ati inteles...


mai vb...bb..

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤