Saturday, October 16, 2010

About me...

heiii...


nu am gasit un mod mai bun de a ma prezenta...
asha ca am sa intreb pe bff ce cred despre mine... 
si am sa pun pe blog....:X:*:X


Mary: heei
Mary: am o intrebare
Mary: pot??
Mary: poate pare cam tampita da e importanta pt mn
Mary: trgg
Mary: ce parere ai despre mn?
|| αℓєχχα ||: pai esti super...
|| αℓєχχα ||: adika ma rog....
|| αℓєχχα ||: uneori poate ca esti putin (detot) mofturoasa.... 
|| αℓєχχα ||: dar in rest esti super...
|| αℓєχχα ||: asika nu iti plk sa te daio mare 
|| αℓєχχα ||: nu te crezi cea mai desteapta...
|| αℓєχχα ||: adica helooo
Mary: am fite ami
|| αℓєχχα ||: crezi ca as fi vb cu tine daca erai aroganta sau panaram?
|| αℓєχχα ||: nu nu ai fite...
Mary: ok ms pe bune
|| αℓєχχα ||: de ke la ce iri trebuia...?
|| αℓєχχα ||: akum vreau sa stiu si eu ce crezi uh despre mine...
|| αℓєχχα ||: te rog sa fii cat se poate de sincera asha cum am fst si eu cu tine...
Mary: ok
Mary: deci
Mary: eu crd ca esti o prietena ff buna mai serioasa ca mn si sincera si asta apreciez ff mult la tn faptu ca esti sincera si crd ac scoti tot cei mai buni din oamnei adik cel putin k mn ai fost singura pers care a reusit as ma schimbe si mereu am gandesc dak nu erai tu poate suna siropos dar chiar asa e
Mary: nu te lasi influentata
Mary: esti originala si ai si idei misto
Mary: si multe altele
|| αℓєχχα ||: ma faci sa plang...
Mary: si incapatanata
|| αℓєχχα ||: vb foarte serios
Mary: ca si mn
Mary: 
|| αℓєχχα ||: ma rog trecem peste asta
Mary: ouch nu stai nu plange
Mary: dap
|| αℓєχχα ||: o sa o bag pe blog..
|| αℓєχχα ||: nu te superi nops?
|| αℓєχχα ||: pt ca vreau sa ma descriu si nu stiu cum 
|| αℓєχχα ||: si am gasit lucrul prin care o pot face...
Mary: pai si eu vroiam ka sta
Mary: 
Mary: daaa
Mary: 
|| αℓєχχα ||: 




(aici am vb ku mary)




acum sa vb si cu simo...



|| αℓєχχα ||: azuzi uh ce crezi despre mine...( o descriere mica.. in care sa fii cat se poate de sincera)
Simo Al: ok adr nu prea pot sa fac o scriere mica'
|| αℓєχχα ||: ok
|| αℓєχχα ||: numai sa fie sincera
Simo Al: esti o pruetenna ffff buna...haioasa.....est fff ok....imi place....de tine din toate puncte;lle de vdere numai ca ma enervezi.......can etsi asa trista
Simo Al:
|| αℓєχχα ||: asha sunt eu....
Simo Al: de ...,,,,,.......
Simo Al: ce
Simo Al: '?
Simo Al: esti asa'
Simo Al:
BUZZ!!!
|| αℓєχχα ||: pai habar nu am
|| αℓєχχα ||: asha sunt eu
Simo Al: pff mie asta nu imi palec la mine
|| αℓєχχα ||: pai nici mie...
|| αℓєχχα ||: da nu stiu ce sa fac
Simo Al: pai incerca sa fioi mai eschisa
Simo Al: sa glumesti mia mult sa razi mai mult
Simo Al: tu ce parere ai despre mine
|| αℓєχχα ||: pai mi se pare ca esti super zapacita
|| αℓєχχα ||: esti de gasca
|| αℓєχχα ||: stii cand sa faci glume si cand nu...
|| αℓєχχα ||: esti o buna prioetena...
|| αℓєχχα ||: imi place ca nu ai resentimente...
|| αℓєχχα ||: nu prea te intereseaza ce zic cei din jurul tau
|| αℓєχχα ||: daca e chip de bataie... uh in primul rand
|| αℓєχχα ||: glumeam....
|| αℓєχχα ||: da mereu te vad cat mai aproape....
|| αℓєχχα ||: shi habar nu a
|| αℓєχχα ||: am***
|| αℓєχχα ||: daca ar fi asha as avea multe de scris
Simo Al: da nu trebuie sa glumesti la asta cu bataia ca asa este
Simo Al:
Simo Al: face parte din mine...

si trebuie sa mai spun ca imi place ff tare ask muzica... iar la ele imi place mai mult lyrics-ul... pt ca daca unele videoclipuri nu se potrivesc cu melodia... ma face sa urasc acea melodie....
shi cam ata.....
o sa mai adaug shi ku altziii....
bb..:-h

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤