Friday, November 26, 2010

Finally...

Finally... Sunt foarte fericita ca l-am vrajit in sfarsit pe tata sa ma lase sa imi cumpar Vampire Academy.... este asa de tare si din cate am auzit poate fi chiar mai buna decat toate celalalte carti cu vampiri...
Ce pot sa spun...
I'm so happy... Cel mai mult imi place ca carte nu pot sa zis ca este cuminte..( adica se intampla si numite chestii prin ea, cine a citit stie).....
Dupa cum l-a descris scriitoarea pe Dimitri poate fi cel mai frumos baiat pe care l-am mai vazut... cu accent russec./..
Imi place foarte tare ca atunci cand citesc o carte sa ma pun eu in trupul personajului principal, si sa imi fac eu in cap propriul meu film, si sa incerc ca toate trairile personajului sa fie si ale mele...
SO... Nu am ce sa mai zic.. sper ca va-ti dat seama ce misto poate sa fie...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤