Saturday, November 6, 2010

Halloween.. A long story... but is it cool....

Bun!...
Mai intai de toate a trebuit sa aleg cu ce am sa ma imbrac.... nu a fost foarte greu deoarece am ales o pereche de jeans, bu o camasa alba, si o vesta cu tinte care s-au potrivit de minune.... si sa nu uitam de niste cizmea gri.... ma rog nu prea mi-au placut da nu aveam cu ce sa ma incalt :D.....
Apoi a aparut chestia ca in ce ma costumez,... initial am vrut sa ma costumez in Johnny Deep... ceva de genul dar fara mustata si barba... pt ka hellooooo.. I'm girl... ya dude... anyway...
Dar nu mi-a reusit pt ca moom nu a fst de acord ...( Why?) 
Si m-am oprit la o masca facuta de mine in forma de fluture, ( dintr-o punga de cadouri, gri, cu niste modele care la lumina se unduiau :P), care mi-a stat ff tare....
Apoi am ajuns la petrecere..... 
Ne-am distrat.... am cantat caraoche....( ce? nu am cantat mai deloc... pe cine pot sa mint?)....


Apoi ne-am amuzat fff tare la WII cand a trebuit sa dansam ( super funny)...,am dansat pe " I kissed a girl" by Katty Perry.... si pe inca cateva.... dar am pierdut de fiecare data cuun punctaj destul de mic fata de celalalt......
Si am facut dovleci... daia de Halloween, scobiti pe dinauntru.... funny...
Si ce mai 
Pot sa spun ca m-am distrat ff tare....
B-B...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤