Thursday, December 23, 2010

Amazing Icebergs

Habar nu am de ce imi plac asa de tare Icebergurile, dar s-ar putea sa am o idee. Probabil este din cauza, ca intr-o zi am gasit ca un fel de stire pe net, care era referitoare la iceberguri. Era vorba despre un iceberg, care a fost gasit in mijlocul pustietatii, un iceberg imens, care era la fel de mare cat un oras imes.... Dar cred ca stiti si voi ca icebergurile au doua "capete" ca sa le zic asa..????>>> Hah?>>>... Daca nu stiati va spun eu acum.. DA!.. Si le-am spus capete pentru ca ma refer la partea "de deasupra" si la "partea din apa"... Sper ca stiati ca icebergurile se gasesc numai in apa... In apele glaciare, pentru a nu se topi.
Cand m-am gandit sa pun titlul "Amazing Icebergs", m-am gandit sa va dau niste poze care contin niste "amazing icebergs"... Asa ca sa trecem la treaba.
Primele poze o sa fie cu niste iceberguri cu "partea de la suprafata", iar apoi niste iceberguri cu "partea de la suprafata" si cu "partea din apa".

Acest iceberg cred ca tocmai s-a rupt pe din doua, sau chiar in mai multe bucati, si de aceea are acele linii albastre pe el.



Poza asta am mai gasit-o si alta data cand cautam ceva despre iceberguri... dar chair nu pot sa imi dau seama, de ce are forma aceea. Zici ca acolo unde are pata aceea albastra, ar fi apa, dar nu prea stiu cum poate fi posibil asa ceva...



Si acest iceberg arata super.. din punctul meu de vedere... Numai vedeti cum se holbeaza oamenii aceeia din barca... Si apropo... va dati seama ce frig poate si acolo...?>>> Brrr..!

Imaginea pe care am pus-o este super tare... Cand am gasit-o am crezut ca este facuta pe calculator, si ca-i o porcarie, dar acum vad ca nu-i deloc fake, si ca-i adevarata... Cat se poate de adevarata... Amazing?>


Asta este doar o parte a unui iceberg, care arata cool...

Acum am sa pun niste poza cu iceberguri intregi....

Cred ca puteti sa vedeti ce mica este partea de deasupra apei si ce imensa este partea din apa... Nu-i asa ca-i amazing?>>> Hah?>>




Cam atat despre iceberguri...
See-ya.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤