Wednesday, December 22, 2010

Ice Sculptures

Scuplturi de gheata...
Nu am avut absolut nici o idee, despre ce as mai putea sa scriu pe blog, asa ca am ales acest subiect, mai ales ca toti sculptorii incearca sa faca cea mai buna sculptura si eu incerc sa o gasesc, iar prin intermediul blogului, sa-i multumesc.


Poza aceasta este chiar foarte draguta... 
Este o mica parte dintr-un oras, care le are pe toate: cladiri vechi, parc de distractii si un turn cu ceas. 


Bun sculptura asta chair imi place, avand in vedere ca este vorba despre un SKATE, lumeeeeee......
Chiar iubesc chestia asta.




Ce fata dulce are aceasta fetita.... Este asa de sfioasa si de timida, iar prin timiditatea aceasta o face asa de draguta...


Wow, buna ideea. Niciodata nu m-am gandit ca cineva o sa faca o sculptura cu un telefon, mai ales cu un BlackBerry.... Niciodata...


Pana acum din taote imaginile pe care le-am gasit acesta este cea mai frumoasa. Avand in vedere pasiunea pe care o am pentru tigrii, asta chair mi-a ajuns la inima... Frumoasa.




SO FUNNY FACE... Pe bune dude, nu mai zambi asa ca mi se face scarba...




Misto bro.... Stai bine nu-i asa? Hah?>>>... Mda... presupun ca nu auzi nimic din cauza castilor.


Cum m-am gandit ca se putea sa lipseasca Elvis Presley... Cum am putut sa ma gandesc la asa ceva?>>>> Adica bro, a fst cel mai tare rege al muzicii rock'n'roll din anii aceia, care bine inteles ca orice loser, a murit drogat>>>,.. Sa se odihneasca in pace.. Halelluyyyyaaaaa!>..




Funny...Cat de micute sunt... 





Asta cine ar vrea sa fie?>>> ...<<<Cenusareasa>>>




 Cam atat pentru data asta...
See-ya!>





No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤