Monday, December 20, 2010

Extreme Holiday Decorations

Pentru ca mai are putin si vine Mos Craciun, americanii ca in fiecare an isi impodobesc casele cu tot felul de decoratiuni, beculete, mosi in miniatura sau cat se poate de imensi, si multe alte lucruri care ii fac pe trecatori sa zambeasca sau sa orbeasca :) .

Asta este prima poza pe care am sa o pun pentru ca nu este asa de grozava, dar macar le multumesc proprietarilor ca s-au straduit...


Urmatoarea fotografie nu este cine stie ce, din cauza ca sunt foarte aglomerate decoratiunile, si nu prea se deslusesc usor...

 Pimp My House by Ian Wilson

 Si in poza aceasta, proprietarii au vrut poate sa aiba cea mai frumoasa casa, dar si aici au gresit cu ingramadirea beculetelor, si a marioetele...


Asta este destul de orbitoare si chiar nu imi place... Dar an pus-o ca sa vada toata lumea ca mai pot fi si asemenea de decoratiuni X-mas, care seamana mai mult cu un parc de distractii in miniatura.

15/12/2009: Lights of Christmas by MSVG

Urmatoarele case sunt decorate cu bun gust -dupa parerea mea-...

Dupa cum puteti vedea acesata casa este una destul de simpla, dar decoratiunile o fac speciala... In gradina aceea din dreapta posei, puteti vedea o statuieta cu Maica Domnului, ceea ce simbolizeaza nasterea domnului.  Iar in gradina din stanga pozei puteti vedea un steag american, ca de, americanu' nu e american, pana nu isi pune un steag in  curte.


 Casa din imaginea asta iti poate intra in minte si sa nu mai scapi de ea...
Cum puteti vedea la balconul acela de la etajul I al casei, puteti vedea mai multe marionete, precum si doi Mosi Craciuni. Mie chiar mi-a placut poza, mai ales arhitectura casei.

The House of Santa Claus by Ravemaster (*Enjoying the vacation trip!!!*)

photoDaaa.. Poza asta nu este cea mai reusita, si nici decoratiunile nu au fost puse cu bun gust ( asta o spun din causa ca sunt foarte ingramadite). Dar uitati-va putin casa asta este asa de luminata, iar cele de langa sunt asa de intunecate :( .


photo
Poza asta chiar imi placea.... Zici ca casa este facuta pe snapshot... este destul de draguta, iar cineva care a vazut poza pentru prima orara, si care nu a stat sa se uite atent, a zis ca este facuta din turta dulce... Voua va place turta dulce?  Eu nu pot sa zis ca ma omor dupa ea, dar mananc si eu de Craciun.
 


Asta este una dintre cele mai frumoase case, care chiar daca este destul de incarcata, se poate deslusi ceea cea a incercat proprietarul sa faca.  Este destul de luminata, si cred ca daca ma aflam acolo deja ma usturau ochii. Eu doar ma uit la poza si ma dor ochii pentru ca este foarte obositoare.

Talk About Holiday Spirit. by juliejigsaw


photoAm pastrat ce e mai bun pentru sfarsit. Casa aceasta este cea mai frumoasa pe care am gasit-o, si cea mai putin luminata. Iar luminile acelea in forma de litere cu care scrie "Noel", nu am mai vazut in nici o poza...




Sper ca v-au placut pozele mele.

See-ya.



No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤