Saturday, December 4, 2010

Rain...

Ehei... ploaia.
ce sa zic pot sa zic ca imi plae sa ma uit pe geam afara cum ploua.
Nu prea imi place sa ies toamna afar cand ploua si e vijelie pt ca e si foarte frig si chair nu imi place...


Dar in schimb imi place sa ies vara afara cand ploua, in zilele toride, in care mor de cald, si nu stiu ce sa mai fac.


Cand ploua este cel mai greu sa imi aleg hainele..
De fiecare data cand ploa vezi lumea cu diferite incaltari care sunt foarte funny. De exemplu aceste cizme care sunt ff dragute:


Desigur cel mai tare accesoriu este UMBRELA. Cum cred ca toata lumea are cel putin doua umbrele. Mie imi plac cele colorate in zilele in care sunt super happy, si pe cele negre in zilele in care sunt sad.
Cele mai tari umbrele sunt:


Desigur incaltamintea si umbrela sunt cele mai importante dar si geaca impermeabile pentru lenesi este o optiune.

Cred ca cel mai romantic lucru care s-ar putea in ploaie este un sarut pasional, de la care sa ti se inmoaie genunchii si sa simti ca plutesti, si ca nimic din jurul tau nu mai conteaza. Cat mi-as dori si eu aceasta bucatica de farytale a mea, pe care sa o tin in sufletul meu mereu, si sa imi aduc mereu aminte de ea.



PS: si de asemenea sa nu uitam de cele mai sofisticate doamne care isi iubesc asa de tare pantofii de firma:


See ya....

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤