Thursday, December 23, 2010

Some Music (SM)

Avand in vedere ca vin sarbatorile, si peste tot pe unde mergi sunt colindele antice si de demult, pe care le stie toata .lumea, eu m-am gandit sa pun pe blog, niste melodii nonconformiste, dar totusi care au legatura cu Craciunul, si cu toata magia care se produce din cauza acestuia.


Nu pot sa zic ca ma omor dupa cantecul asta avand in vedere ca este cantat de Mariah Carey, pe care nu prea o am la suflet, si care mi se pare ca este cam falsa.... dar avand in vedere ca este Craciun.. Merry Christmas!.


Melodia care urmeaza am ascultat-o in dimineata pe U TV, iar tipul care o canta fabar nu am cine este, dar melodia este lenta, specifica perioadei asteia, si vorbeste despre Craciun... So, ascultati-o!.


Eu asculd Coldplay, dar nu am stiut ca au scos melodia asta, dar pentru ca vorbesc despre melodii, facute special pentru Craciun, este momentul potrivit de-a o aduce la lumina...


Acum am luat o alta muzica by Coldplay, de care nici nu stiam, nici macar nu stiu daca este facuta de ei, sau preluata, pentru ca am mai gasit persoane care o canta... Anyway, ascultati-o...


Cred ca melodia asta o stiti cu toti. Este interpretata de acesata data de Mariah Carey...( habar nu am cum o gasesc numai pe ea).






Acum am gasit ceva mai lent, care tot asa este foarte cunoscuta de foarta multa lume, si care te face sa te linistesti... PLEASE, ascultati-o, chiar merita...






O alta melodie superba pe care am descoperit-o de curand, cand cautam numai stiu ce melodie pe YouTube, am gasit melodia asta care se intituleaza It's Not Christmas Without You.



Iar pentru sfarsit am lasat renumita melodie de la COCA-COLA, pe care o cauta toata lumea inebunita, si nu stie cum se numeste. Acum am gasit-o si eu ( nu ca nu as fi fost la fel de inebunita dupa melodia asta), si o ascul non-stop. Sincera sa fiu nici macar nu stiam ca exista trupa asta....


EXACT BRO, IT'S CHRISTMAS TIME!!!!!....


Cam atat pentru data asta, si deabea astept sa scriu si data viitoere.
See-ya...







No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤