Thursday, January 20, 2011

Books

Alexa and books
Acum ceva timp nu credeam ca exista asa ceva, dar acum vad ca se poate....
Si chiar imi place.
Totul a inceput cu vampirii. vechea si antica si dedemulta poveste cu vampirii. poate ca nu am mai spus pana acum pe blog chestii despre vampiri, dar pur si simplu sunt niste fiinte super, iar mie imi plac foarte tare, si chiar imi place sa vad ce povesti fac unele persone cu privire la acest subiect... Am citi pana acum Eclipsa si zori de zi ale lui Stephenie Meyer. Le-am citit doar pe astea doua, pentru ca vazusem deja twilight, si new moon, si chiar nu cred ca mai era palpitant sa trec din nou prin actiune, pentru ca stiam deja ce urmeaza...
Cu eclipsa si zori de zi a fost mai usor pentru ca deja cuniosteam personajele, si mi-am facut eu un mic filmulet in timp ce citeam, si a fost chiar mai usor..... dar partea interesanta se intampla cu AV.... cand nu stiu cum arata nici un personaj, si tre sa mi le imaginez...











Am inceput cu o serie noua, destul de noua, Academia Vampirilor. super tare toate cele 3 volume pe care am apucat sa le citesc..... Atea sunt scrise de Richaelle Mead, o tipa cu foarte multa imaginatie, care a nascocit prin carte multe lucruri la care chiar nu ma puteam gandi niciodata...



AV  I (academia vampirilor)

Ok deci asta necesita o poza ... Nu am crezut niciodata ca o sa ma pasioneze asa de mult o carte, eu care inainte nici sa nu aud de carti, eu care nici macar o pagina nu eram in stare sa citesc, dar parca dintr-o data ceva m-a luminat, si am inceput sa citesc, si sa citesc, si sa citesc.... Prima carte am terminat-o repede. Am fost foarteprisnsa in actiune.
In prima carte Rose, si Lissa, cele mai bune prietene se intorc la Academia Sf. Vladimir, la care erau inscrise, dupa o absenta de 2 ani. In acest timp fetele au stat acunse printre oamni, descurcandu-se cum au putut.
La Academie apar noi idile foarte interesante... foarte foarte interesante...


AV II
Toata actiunea din cartea a doua se petrece la munte, in vacanta de schii. Toate au mers foarte bine, pana cand un grup de strigoi (vampirii morti), au inceput sa omare familiile regale de moroi (vampirii vii), pe care gardienii trebuie sa le pazeasca la orice pas...
Rose este un dhampir (jumatate om, jumatate vampir). Dhampirii sunt ca un fel de garda pentru moroi pe care ii apara cu mare sarguinta....
Ma rogg...
Dupa ce rose afla unde sunt strigoii, iar iubitul ei impreun cu cativa prieteni, incearca sa ii omare pe asa numitii strigoi, foarte puternici. din toata chestia asta toate lumea a iesit sifonata, iar mason, prietenul lu' rose, a murit cand incerca sa o salveze....
Rose i-a omorat intr-o lupta crunta pe cei care ii capturasera, urmand sa primesca tatuaje monija.


AV III

Deja de la cartea a 3-a a inceput actiune asi mai intens, cu multe pierderi si foarte multe lucruri inexplicabile, de care Rose isi da seama cam pe la sfarsitul cartii, ceea ce este foarte trist...
Cum ea a vea o idila cu Dimitri, un rus foarte frumos, care din intamplare ii este profesor, ajunga sa il "piarda" in lupta cu strigoii. si am zis "piarda", penrru ca se transforma in strigoi, ceea ce este cum am mai zis foarte trist...
V-am zis in mare cam ce se intampla, si lucrurile cele mai importante....




Acum in vacanta de iarna profa de rom ne-a dat decitit HP 4 (harry potter 4), sperand ca o sa ne placa tuturor. Dar exista o mica problema... Mie nu preaimi place asa ca... Sunt cam obligata sa o citesc ceea ce imi displace cam tare....

Am facut acesta postare pentru ca aveam nevoie de ea.... pur si simplu.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤