Monday, January 24, 2011

Ceva... ceva

|| αℓєχχα ||: uite ce am postat
Mary: da
|| αℓєχχα ||: http://myfarytale.blogspot.com/2011/01/declaratie-de-dragoste-nu-gluma.html
Mary: ce?
Mary: ai postat?
Mary: ia
|| αℓєχχα ||: una mica
|| αℓєχχα ||: ca in reclama cu bere

la care maria raspunde


Mary:
Mary: heeeii
Mary: uite ce tare mica si superba
|| αℓєχχα ||: super asta


|| αℓєχχα ||: auzi eu am 24 de postari
|| αℓєχχα ||: si suntem in 24
|| αℓєχχα ||: ar mai fi trebuit sa am 24 de ani
si apoi am ras de ne-am tavalit (stiti si voi smiley face ala de la mess)

1 comment:

  1. doamne cat imi place asocierea aia "ca in reclama la bere"=))) si doamne daca ai fi avut 24:X erai si mai aproape de varsta lu Ian:x:X akm am cva numai la el ma gandesc:d

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤