Thursday, January 27, 2011

Ian Somerhalder

ohhh... doamne simt ca mi se inmoaie genunchii. poate ziceti ca sunt nebuna, dar pe bune. ati vazut vreo poza cu el.:X poate ca o fi el putin cam mos, avand 31 de ani, da ce mai conteaza.. adika pe bune uitati-va si voi la el... e alty baiat cu fata dur de bad guy, dar e asa de dulce prin duritatea lui.. si pe bune stiu despre ce vb... 
recent am vazut ca a participat la o chestie cu adoptarea animalelor fara stapan, si pe bune se vede ca are sufletul bun... 


multi il stiu din the vampire diaries, asa cum il stiu si eu, dar recent am vazut alt film cu el pe protv, in care arata la fel de super... adika pe bune... watch that...


in the vampire diaries, rolul zici ca a fost facut sa fie pentru el.. adika eu citesc cartile, si in carte spune ca este un baiat rau... dar de fapt el tanjeste dupa dragoste elenei, pe care cine stie cand naiba o sa o aiba ... cu toate ca pare indiferent, pe dinauntru adika "in the soul"... e asa de dulce... :X


cum poate sa nu va placa un asemenea barbat (ca ce drq nu mai e baiat), pana si mama cand i l-am aratat a zis ca arata bine... so I love him...


si in the vampire diaries mai este si vampir... si cel mai mult m-a impresionat episodul ala in care vine la elena acasa si o saruta fara voia ei, iar apoi este nevoit sa ii stearga memoria, dupa care lui ii apare o lacrima pe obraz... cum sa nu te inmoi, si sa izbucnesti in plans la o asemeanea scena.. hai nu zau acuma...


in toate pozele lui vrea sa para baiat rau, si mie tocmai asta imi place cel mai mult... 
pe langa faptul ca arata bestial mai e si bun actor... 


nu stiu daca ati observat, dar in toate pozele are barba. la unii barbati as zice ca ar fi ceva scarbos, dar la el este cel mai frumos lucru. nu ca as zica ca nu ii sta bine si fara, da tot mai bine ii sta cu  ...






bad guy, but in the soul...:X

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤