Sunday, January 16, 2011

Rain



este prima zi din acest an cand aplouat, dupa multa mocirla, si zapada, si tot ceea ce este mai rau dupa ce se topeste zapada.
Stau nostalgica si ma gandesc la atatea lucruri, atunci cand ploua. Ma gandesc, la ce am facut saptamana care toacmai a trecut, ma gandesc cum sa imi fac viata mai amuzanta, ma gandesc ce reguli pot sa mai incalc, fara sa am conseinte grave, ma gandest la vrute si nevrute...
Cum am mai spus este prima zi in 2011, cand ploua.. asa ca merita o postare.
Ploaia inseamna multe pentru mine.
Este un fel de a ma exprima. De exemplu, ati obesrvat ca uneori ploua lin (ca sa zic asa), cu picaturi mici, si iyi e numai drag sa iesi vara in aceea ploaie sa te racoresti. Ehhh, cam asa este cand sunt eu fericita. Toata chestia asa inseamna Freedom, sa nu iti pese, daca ti se uda paru', daca iti murdaresti haine, daca o sa racesti, sa faci numai ce iti trece in minte in acel moment. Sa fii "JUST YOU"!!!. Sa fiu exact cum sunt eu, doar eu si numai eu.... Nu mai exista in acele momente nimic in univers de care sa iti pese...

Asta imi aduce aminte, de o tabara. Ma rog... Eram mult mai mica...
La un moment dat incepe sa ploua, noroc ca noi (eu si cu inca vreo 10 copii, care ne jucam De-a vatia ascunselea, prin curtea imensa a taberii), era fix langa un foisor. Incepuse sa ploua si mai tare, si noi eram disperati pentru ca nu stiam ce sa fec. La un moment dat ii vine o ide lu' mircea (un baiat cu care am fost in tabara, care pe atunci mi se parea fff dragut), sa o luam la fuga, pana la casuta, noastra. Zis si facut. Numai ca in timp ce alergam ca dementii, a inceput sa fulgere si ne-am speriat foarte tare. Multi aveam monezi in buzunare (noi stiam ca erau facute din metal si atrageau fulgerele), asa ca noi am bagat mana repede in ele, si am scos tot ce aveam. La un moment dar "M" si-a aruncat si telefonu de frica.
Cand am ajuns, am fost putin mustrati, de doamana cu care eram plecati, dar noi eram prea mandrii, pentru a o lua in seama si a ne da seama de ceea cea a, facut.... Dupa ce ne-am sters, cu proseapeledin dotare, ne-am adus aminte ca la ora de muzica, profa nea invatat un cantec care alunga ploaia. La cat de naivi eram ne-am asezat intr-un cerc (asa cum ne zisese ca se face), si am inceput sa cantam... Colegii mai mari au inceput sa rada de noi, zicandu-ne ca facem cine stie ce incandatie.... Dupa toate astea ploaia s-a oprit , dar am inca o dilema. Ploaia s-a oprit, pt ca s-a oprit, sau noi am oprit-o????!!! Ciudat? :S

Cand ploua cu furtuna, bate vantu si toate cele, numai atunci te rogi, sa nu fii nevoit sa iesi din casa...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤