Thursday, January 6, 2011

Lady Antebellum



 Trupa asta seamana putin cu genul de muzica pe care il canta Taylor Swift (draguta Taylor), numai ca trupa asta are ceva in plus, care te face sa o placi si mai mult - s-au adaugat si doua voci de barbatesti, mult mai inalte decat cea a fetei, care fac un intreg, splendid.
Pot sa recunosc ca suna foarte bine melodia asta a lor "Need You Now", care are niste versuri simbolice, care pentru cei care stiu sa le interpreteze, par mai mult decat niste simple cuvinte.


(Ca o mica paranteza," ///de acum in colo am sa incerc sa fac postarile mele cat mai poetice, si cat mai literare cu putinta, pentru ca pe viitor as vrea sa ma fac scriitoare, asa ca vreau sa ma antrenez din timp"\\\ deci sa nu va suparati daca am sa palavragesc mult)

Pentru ca este o trupa cu versuri simbolice, si urmatoarea melodie, care se numeste  "Can't Take My Eyes Off You", este un aspeciala.


Pentru urmatoare video nu am nici un comentariu, asa ca vizionare placuta!!!!!


Lady Antebellum - Our Kind Of Love

 

 

Lady Antebellum - I Run To You 

 

Lady Antebellum - Love Don't Live Here

 

Lady Antebellum - Hello World 

 

Cam atat cu videoclipurile.

Dupa cum ati putut sa vadati seama aceasta trupa, cum am zis are ceva in plus fata de Taylor, care canta singura (dar nu cumva sa va ganditi ca daca am zis ca are ceva in plus, o detroneza pe Taylor, din topul meu, la care ocupa lucul 1). In toate melodiile pe care le-am pus, este vorba de, cunoscutul cuvant, "LOVE". Yappppp!!! LOVE! Peste tot numai love.... Adevarul este ca nu am putea sa traim fara love... sau iubire pe romaneste (pentru cei care au facut scoala, la gradinita.)  In orice caz, trebuie sa ascultati macar o melodia de-a lor.... Asa ca Good-Luck!!!




No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤