Tuesday, March 29, 2011

Best friend

Thank you because you're there !!!!
Iti multumesc pentru ca esti tu. Poate ca sa te ascult pe tine si sa-ti impartasesc sentimentele este cel mai frumos lucru, si faptul ca esti tu BF al meu conteaza si mai tare...
Alice a zis ceva azi [app cred ca ea dea aia era suparata sigur s-a intamplat ceva cu ea si prietenele ei], :"ce bine e de voi 3, ca sunt asa de unite" . Cand am auzit-o prima persoana la care m-am uiatat ai fost tu pt ca pur si simplu erai prima persoana pe care voiam sa o vad in acel moment... Atunci cand esti suparata pur si simplu eu nu pot sa te las si sa incep sa rad, si sa fiu eu aia care da tonul la petrcere, pt ca pur si simplu esti o parte imensa din mine care [suna cam ciudat[, transpune sentimentele tale in mine si imi este si usor sa imi dau seama de ce esti suparata. Pur si simplu cred ca acesti 3 ani de prietenie au fst cei mai frumosi si nu as vrea sa se termine niciodata. Stau si ma gandesc cat de idioate puteam sa fim si sa ne uram asa de tare in clasele 3-4... Ahh si acum imi vine sa ma dau cu capu' de pereti, dar ceea ce este mai important din toata situatia asta este aceea ca te am langa mine...
Azi am citit un text ff tare din carte de romana [cartea asta parca ne citeste candurile si chiar si tema de data viitoare este super tare], care pur si simplu trezesc acea flacara in tine... Cand l-am citit in clipa urmatoare mi-a aparut chpul tau in minte... A fst o chestie super taree si peorma ne-am si uitat una la alta asa de cu sub-inteles, si ne-am dat seama amandoua de ce era vorba...

Mi-ar fi greu sa imi imaginez viata fara tine, pentru ca este imposibila...
So. Thank you because you're there !!!! si pentru ca faci lucrurile asa de dragute

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤