Tuesday, March 8, 2011

Happy Women's day !!!


exact. azi este ziua femeii. ziua asta imi aduce aminte de gradinita cand eram mica si ma chinuiam sa invat o poezie si sa-i fac cea mai frumoasa felicitare de pe fata pamantul, femeiii celei mai iubite. imi mai aduc aminte si dintr-un  cantec un vers "o zi mai frumoasa nu se putea", care cantec era special scris de ziua mamei si pe care i-l cantam in fiecare an.
anul asta am facut la sc [fortata de profa de tehno], o felicitare cu un lotus. ce-i drept a iesit super, si m-am bucurat ca i-a placut si lu' mama [zici ca-s copil dala mic de 3 ani :((].... nu am mai apucat sa ma duc sa-i iau si flori, pt ca nu aveam nici o motivatie de ce sa ies din casa, si ehhh a fst mai greu. dar macar am putut sa-i dau felicitarea....


cu toate ca a fst ziua femeii, Mie mi s-a parut o zi normala, chiar daca sunt fata. adica nu a fst nici mai mult nici mai putin decat o zi normala in care am facut scoala si m-am plictisit de moarte.... off si maine mai si dau test la biologie. !!!
ehhh asta e.
inca o zi in care nu am nimic special [ cu toate ca ar fi trebuit sa fie], si in care va urez voua femeilor de pretutindeni "HAPPY WOMEN'S DAY !!!"



No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤