Tuesday, March 29, 2011

I want a room like that.


Si eu as vrea o camera ca asta... eu am o problema cu arta si cu cele mai mci detalii sa fie perfecte in ceea ce consta arta, pt ca viata mea este o arta pe care o detin numai eu, I am the only queen !!!.

Tot timpul am visat sa am o camera cu geamuri dastea, sa ma pot uita seara [vara de perferat], la luna si la stele, [nu stiu daca stiti dar eu sunt o fire mai visatoare si mai nostalgica si imi place sa ii am pe cei dragi cat mai aproape de mine, chiar daca doar tacem si nu zicem nimica...].

Si dupa cum puteti vedea acolo mai sunt inca doua paturi cocotate cu privire la peisaj... habar nu aveti cat de tare poate sa-mi place. Cu toate ca sunt asa visatoare si bleah bleah bleah, imi place foarte mult ceea ce este vintage, pt ca este diferit, si tot ceea ce este diferit mie imi place, pt ca eu sunt diferita...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤