Tuesday, March 8, 2011

It's ok !!!

You know that I'm a crazy bitch ??? Fuck you !!!

Oricum!!! Am citit postarea aia a lu' mary si ma rog a fost fff emotionala. Adica nu sunt obsinuita sa imi zica cineva ca "hei mi-ar placea sa fiu ca tine". E putin nu stiu. E diferit. V-am mai zis nu sunt obisnuita.


Don't waste another day
Don't waste another minute
I cannot wait to see your face
Just show how much I'm in it
So open up your heart
Help me understand
Please tell me who you are
So I could show you who I am 





Si acum sunt pregatita sa trec peste toate chestiile tampide de la sc. M-am saturat de minciuni. M-am saturat de oamnei prefacuti. ma rog nici eu nu prea sunt sigura de ceea ce spun aici, pentru ca nu sunt pe beplin sigura ca e ok. adica niciodata nu a fst cand am spus eu. Blogul asta e pentru mine ca un jurnal. Adica in jurnal scriu lucrurile mult mai detasat si nu ma tem ca o sa citeasca toata lumea. Acolo scriu tot. Pentru ca e personal....
Pe blog e putin mai dificil.




You can't stop to be against me?


Mdeah ! suna cam ciudat. mi-am zis mie de atatea ori ca nu ma mai intereseaza de ceea ce spune lumea dar fara sa vrei te afecteaza. si e nasol. pentru ca dintr-o zi tare se transforma intr-un moment intr-una nasoala, cea mai nasoala.


Daca ar fi sa ma caracterizez pe mine insumi m-as  caracteriza cu un rasarit . adica habar nu am de ce. adica soarele sta pe cer toata ziua si noi nici nu ne mai dam seama ca este acolo... si peorma dispare si deabea atunci ti-ai dat seama cat de mult il iubesti si cat de mult inseamna pt tine si cat de multa nevoie ai de el. . de fiecare daca  caut poze interesanta, caut poze cu rasarit....


Suna putin cam ciudat, dar m-am obisnuit sa fie ceva ciudat la mine, ceea ce ma face si speciala....si cum a spus si mary... cand eram mai mici ne uram de moarte si era ca un cosmar, dra peoma a venit tabara aia din vara si seara aia in care ne-am inteles foarte bine si peoma toate lucrurile frumoase...


Offf mi-e asa de greu sa scriu uneori pe blog si asta este unul dinttre acele momente. adica mi-e greu pt ca simt ca un gol in pipt, si peoma mai sunt si lacrimile care imi invadeaza ochii, si care nu ma juta deloc. si peoma mai este si mintea mea care se gandeste "hei oare e bine ce scriu aici? oare fac bine?".si mai este si faza aia sa nu ma vada nimeni ca plang... ce idioata sunt.. ma gandes tot timpul ca o sa par slaba pt ca plang asa de mult si fara sa ma pot opri. dar habar nu aveti ce bine e dupa ce plangi, pentru ca iti dai seama cat de mult iti pasa [nu conteaza despre ceea ce se vorbeste] si cat de mult te afecteaza... Habar nu am ce reactie o sa aiba cei care o sa citeasca postarea si habar nu am ce o sa mai inteleaga... dar stii ce nu mai conteaza. nu ma mai intereseaza... m-am saturat....


Stop Standing there, standing there
And stop acting like you don't care
And stop being scared, being scared
Stop acting like you don't care.. 


2 comments:

  1. deci in viata mea nam mai vazut o persoana care sa se compare atat de bine cu ceva. tu-rasaritul. prea adevarat. nu mam gandit niciodata la soare in felul asta dar la tine da atunci cand am...altii se comporta in anumite feluri. nai idee de cate ori am vrut sa fiu ca tine. poate tie ti se pare ciudat. dar eu am o fixatie. habar nam de ce... mereu tre sa gasesc ceva care imi place la tine si ma face sa ma simt inferioara. si faptul ca plangi dupa parerea mea arata ca ai curajul sa o faci. adica sti de cate ori ma feresc si eu pt ca nu suport sa ma vada cineva si chiar ma gandesc ca poate e bine sa fi suficient de curajos incat sa plangi, incat sa sti ca simti. nu stiu pt ceilalti dar eu zic ca e ff bine ceea ce ai scris. nu te mai gandi. e superb. si nu stiu cum e la altii dar pt mn inseamna mult ceea tot ce ai zis tu aici. pt ca stiu ca e din inima.

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤