Tuesday, March 1, 2011

Primavara !!!

oameni buni este official primavara, iar eu sunt asa de racita...


pentru ca azi este 1 martie [ ceea ce nesecita un post] pentru ca vreau sa intampin cum se cuvine primavara. am crezut ca azi va  fii o zi mai speciala. dar nu a fost. a fost ca o zi normala plictisitoare, numai ca baietii ne-au dat martisoare. nu pot sa zic ca le iubesc. numai ca unele mi-au atras atentia. primul este cel de la damian [bleahhh], care este o brosa in forma de broasca testoasa [v-am spus vreodata ca iubesc !!! broastele testoase????], foarte draguta si micuta, iar celelalt este o stea de mare de la ady [...]

eu cred ca nu v-am mai spus niciodata ca mie imi place foarte mult primavara iar dupa aceea vara. primavara imi place pentru ca nu stiu e altfel. e diferita. iar vara imi place, pentru ca , ei bine e vara. si vara ai vacanta si toate restu'.

deabea astept sa simt razele soarelui [ care se pare ca nu o sa se iveasca prea curand, avand in vedere vremea de afara] pe pielea mea si sa pot scapa si eu de cizme si de bocanci. am planuri destul de mari in ceea ce priveste vestimentatia, pe care vreau sa mi-o schimb radical...

vreau sa treaca mai repede iarna asta, care m-a facut sa racesc asa de tare. adica pe bune. am racit peste noapte. adica duminica seara ma durea doar putin gatu' iar luni diminetata nu mai puteam. wtf?... in orice caz trebuie meditat asupra chestiunii asteia si sa ma gandesc ca o sa imi treaca repede si ca nu o sa fie asa de grav.

so...: primavara vin-o la mine





No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤