Thursday, March 10, 2011

Taxi... si lacrimi

TAXI- matematica imposibila    este o melodie pe care mi-a pus-o mama azi in masina... Ma sculasem si eu o data in viata bine dispusa si mama m-a facut sa plang de la prima ora... off adica pe bune. melodia asta e prea prea prea [f**k ca nu gasesc cuvintele]...


Si acum cand ma gandesc la versuri imi vine sa plang in hohote... si coloane sonora se potriveste asa de bine,. si vocea solistului... e prea de tot. adica mie nu imi plac melodiile in romana [nici sa nu aud de ele], dar melodia asta e diferita fata de ceea ce ascult eu. si mai ales asocierea aia cu matematica.... dupa ce ca nu-mi place matematica acum melodia asta mai si aduce aminte de ea. si fata cu unghiurile "am trei unghiuri vizibile, dar foarte multe invizibile", faza asta vrea sa se refere ca cele trei unghiuri vizibile sunt ceea ce este la exterior si cu alea invizibile, chestiile pe care le ascundem noi, chiar si de persoana cea mai iubita... bai ma omoara...
"Iubirea noastra e o matematica imposibila"... ohh boy [noua mea replica atunci cand nu am ce spune.. da deci aplaudati-o...], e atat de adevarata... eu nu stiu daca mama a plans prima oara cand asculatat-o, pentru ca ea nu plange niciodata in fata mea si habar nu am... ohh boy...
"Iubirea noastra e o ecuatie incompatibila"... imi vine si acum sa plang... :((

coperta albumului care se numeste "cele doua cuvinte" [care sunt... ma rog o sa va dati voi seama] [uitati-va in gatul robotelului... cand am vazut sa-mi pice fata... TE IUBESC... ca tot am vb eu acum o saptamana cat de greu este sa spui te iubesc atunci cand e din suflet... si si acum sunt de aceeasi parere...]


ok urmatoare melodie este putin mai vesela si nu atat de sad si come and weep some tears with me.  dar este si despre acele doua cuvinte pe care vrea oricine sa le auda, mai ales femeile...


ascultati cu mare atentie versurile...si perma sa imi spuneti ce parere aveti... cel mai mult ma intereseaza prima melodie, care mi-a intrat in suflet...

2 comments:

  1. frt e superba melodia si e asa linistitoare ahh:X:X si a2a e ff tare mai haioasa asa:))...of:X

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤