Thursday, March 31, 2011

This Is What Rock N Roll Looks Like

Cam pervers videoclipul dar imi place foarte tare... fata este super tare cu toate ca nu am auzit in viata mea de ea... Melodia este din stilul meu nou rock + pop=fun   , care surprinzator merg al naibii de bine. Nu as fi sperat niciodata
In seara asta am asck la muzica de mi-au sarit capacele...


Melodia este cantata de o duduie pe nume Porcelain Black [toata lumea stie ce ins] ft Lil Wayne... 
Am ajuns si la iubitul de Lil. Off in ciuda faptului ca este urat cu spume ii ies niste melodii super tare. Mie imi place ca are stilul ala al lui de a canta... pisica sugrumata [mama cat am mai ras cand am zis prima oara asta... si de atunci asa i-a ramas...]. Cea mai tare melodie de-a lui Wayne este Drop the world ft. Eminem... Alta feblete de-a mea [glumesc :))]. Pur si simplu imi place muzica lor pentru ca explica ceva... nu cred ca o sa intelegi mare lucru din melodie pt ca este cu multe intreruperi din cauza injuraturilor. http://www.youtube.com/watch?v=ErCAOMi5EGM

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤