Tuesday, March 29, 2011

When words fail music speaks !!!


Deci deja eu m-am obisnuit sa ascult muzica la greu si sa ma si regasesc in acele melodii, pentru ca pur si simplu fac parte din mine, din viata mea si asta este de ceea ce am nevoie...
Pentru multe persone este foarte greu sa inteleaga de cum pot sa stau tot timpul cu castile in urechi [chiar si in ore .. pt ca stiu cum sa le camuflez], pt ca lor li se pare o pierdere de timp, pe cand mie mi se pare super relaxant...

E greu sa definesti muzica, pt ca exista prea multe genuri de muzica, si e greu sa spui de ce te face mai puternic si de ce atunci cand "cunvintele cad, muzica vorbeste"... adica pur si simplu. am intalnit multe situatii in care cineva ii dedica unei alte persoane o melodie care pentru el insemna mult si care avea un mesaj aparte...

Am inceput sa ma gandesc ca ma impac cel mai bine cu muzica, si ca muzica chiar vorbeste [cata mai cacofonia :))], si chiar poate sa unesca doua suflete... Nu am absolut nici o chestie impotriva muzicii pentru ca este pur si simplu diferita .... eu stiti si voi ca acum ma refer la muzica rock, rock-pop, pop si rap, pt ca asta este ceea ce ascult acuma, si ceea ce ma defineste.... Nu m-as vedea in viata mea ascultand in casti manele...

PS: era sa uit... nu imi plac absolut deloc melodiile in limba romana, ceea ce ins manele...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤