Friday, April 29, 2011

Yayyy :)


As fi zis ca a fst o zi normala, plictistoare, care voiai sa se termine mai repede, dar supriza !!!

Trebuie trecuta in calendar! Azi 29.04.2011...

Nu imi vine sa cred ca pana acuma nu am sarit in sus, sau nu am inceput sa tip de nebuna, nu am facut nici un lucru anormal, m-am purtat normal, dar inauntrul meu era ca un fel de foc de artificii, de toate culorile. Ziceam ca inainte imi era foame, dar dupa nu am mai avut nevoie de nimic, absolut nimic.
Mi se inmuiasera picioarele, nici nu mai tin minte ce am zis, pt ca eram prea coplesita de toata situatia. Faceam mai demult niste glume cu "valu/", ehh acuma a fst ceva de genu', a venit valu' si m-a inundat :)).

Inca sunt in culmea fericirii, dar parca atunci cand incerc sa scot un tipat de bucurie, sa sar ca nebuna nu pot.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤