Saturday, May 7, 2011

I told you to be patient. I told you to be fine. I told you to be balanced. I told you to be kind.

Staţi liniştiţi că nu s-a întâmplat nimic, numai că nu pot sa-mi stăpânesc lacrimile care îmi cad din ochi şi care mă inundă până la refuz.

Trebuie să mă liniştesc şi să îmi găsesc cuvintele pentru că vreau ca această postare să fie superba.

Imaginaţi-vă că sunteţi undeva în mijlocul unei păduri, cu mulţi copaci si o casă strecurată intre ei. Un loc ales foarte bine, dacă vrei linişte deplină. Acuma te sfli în casă. Este aşa mai vintage, foarte cochetă. Cu toate că este extrem de frumoasă, această frumuseţe este aburită de grămezile de praf care s-au strans de când nu a mai stat nimeni acolo. Păstrunzi încet, cât mai încet cu putinţă. Ajungi în living. O cameră mare, cu ferestre imense, prin care intră soarele ca un fel de săgeţi care taie umbra si praful care este pretutindeni în casă. Acolo gaseşti un pian ponosit, mâncat de vreme, foarte retro, iar la pian canta o fata slabuta, îmbrăcată într-o rochiţă foarte finuţă din dantele, cu braţele ei micuţe acoperite. Părul ii cade răvăşit pe umeri. Pare nepieptănată de ceva vreme. Dejetele interminabile apasă clapele, acum gri din cauza timpului, care scot un sunet diferit, dar placut. Iar în curand toate notele cântate încep să formeze un cântec.

[acuma sunteţi gata să daţi play]



Come on skinny love just last the year. Pour a little salt we were never here.My my my - my my my - my my my my - my my ... Staring at the sink of blood and crushed veneer.

I tell my love to wreck it all, cut out all the ropes and let me fall. My my my - my my my - my my my my - my my ... Right in the moment this order's tall.

I told you to be patient. I told you to be fine. I told you to be balanced. I told you to be kind. In the morning I'll be with you but it will be a different kind. I'll be holding all the tickets and you'll be owning all the fines.

Come on skinny love what happened here,  uckle on the hope in lite brassiere.My my my - my my my - my my my - my my ... Sullen load is full so slow on the split

I told you to be patien.t I told you to be fine. I told you to be balanced. I told you to be kind. Now all your love is wasted then who the hell was I? Cause now I'm breaking at the britches and at the end of all your lines

Who will love you? who will fight? And who will fall, far behind?

Come on skinny love ........ My my my - my my my - my my my - my my ... (x2)

PS: acuma a venit şi momentul adevărului. Iubesc TVD, mai mult ca orice serial. Aştept cu sufletul la gură fiecare vineri pentru a vedea urmatorul episod şi să vad ce lucruri se mai întamplă. De aici am luat şi melodia. Adica în ultimul episod s-au întâmplat nişte lucruri cam ciudate, iar melodia asta se potriveşte de minune. Am plâns, şi nu mă puteam opri... lacrmile îmi curgeau ca nebunele pe obraji, iar mâinile mele nu puteau să le mai şteargă pe toate.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤