Tuesday, June 21, 2011

Photos.

Fiecare poza inseamna altceva. Scriu la fiecare ce inseamna. Nu stiu toate pozele astea imi plac si inca mai am o duzina, de genul astora, dar astea sa spunem ca au fost cele care mi'au sarit din prima in ochi si am zis "trebuie sa le am"...

Aici e Parisul cu Turnul Eiffel, unde as vrea sa merg vara viitoare. Sper numai ca mama si tata sa fie de acord cu mine :)

Poza se bazeaza mai mult pe frumusetea unei blonde, machiata frumos, imbracata si acesorizata in tip vintage, care arata foarte bine.

Asta e o poza care transmite multe...

(:

Eheii poza imi transmite un lucru foarte frumos. Daca esti surfar si caz izbit de un val te ridici si continui, iar valul nu te'a afectat foarte tare, ceea ce inseamna ca tu poti sa continui.!

Mesaju'!

Poza imi place mai de graba pentru felul cum este imbracata tipa, si cum ii sufla vantul parul parand asa de naturala.

Cat poate sa imi placa culoare asta. Daca as vrea sa ma vopsesc mai excentric c asa intoarca lumea capul dupa mine, m-as vopsi culoarea asta cu suite mov.

Tine de simplitate si naturalete imbinata cu amprentele tineretii.

Mi'am adus aminte ca inca nu am vazut Juno, asa ca dupa postarea asta ma pun pe vizioat!

When I was young...

Moda si atat.

Acuma iar imi aduc aminte de iubirea mea pentru castele&co.

O mare debandada e in camera mea in acest moment dar nu ma pot abtine sa nu imi distrag atentia.
Cat pot sa'mi placa stilul asta de rochii. Urgent imi achizitionez si eu una.(:


Am nevoie de latte machiato al meu :((

este prea adevarat!...

Moda si atat!


Summer means no worry\!

ceva de genu am eu parul facut acuma.



Frumusettteee...

Fuck! Mi'am adus aminte ca s'a pus praful pe chitara mea si am nevoie de un instructor...

Daca chiar merge, hai sa'i dam drumul.

Cat sunt tanara vreau sa traiesc intr'un asemenea oras dar dupa ce voi imbatranii, vreau sa am o casa in the middle of nowhere, sa imi draiesc batranetea linistita...

Amm. dap no comment....

Ahh ce bine mai arata pe bratul asteia, oare pe al meu cum o arata?

:(( vreau sa vizitez toate castelele si catedralele din Europa, pana voi muri.

De ce nu am si eu parul lung ca sa pot sa fac accelasi lucru din el?

No worry. Summer. Sea. Sun. 

Si cam atat!

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤