Saturday, June 11, 2011

Propunere!

Am o propunere pentru voi.
Am de gand sa va cer sa imi scrieti si mie pe o foaie sau ma rog, nu conteaza ci doar sa imi scrieti, "10 thing i hate about you". Dar mai intai vreau sa imi spuneti casa pot si eu sa scriu despre voi. Acuma fara suparare dar imi trebuie exact chestiile care va deranjeaza la mine, iar eu am sa le scriu pe cele care ma deranjeaza la voi. Pentru mine chestia asta este un mod de a ne face mai placuti si de a stii cei deranjeaza pe altii, chiar daca noi poate stim si vrem sa ascundem.
Ideea asta mi'a venit ca un fulger si am de gand sa o duc pana la capat.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤