Thursday, June 23, 2011

Water for elephants and Pirates Of The Caribbean: On Stranger Tides

Ieri a fost miercuri si am mers la doua filme. Zi lunga. Dar frumoasa.


Am mers mai intai cu Maria la Water for elephants/Apa pentru elefanti, care a fost o drama superba. Nu stiu, cred ca am ramas putin socata.
In spatele nostru s'au asezat numai cupluri si ma gandeam ca o sa vb sau ceva de genu', dar am ramas uimita, nu am auzit nici o soapta, nici "un" nimic.
Rober Pattinson [ al naibii englez bine mai arata!!!] ca de obicei a aratat bestial, si mersi ca la un moment dat si'a dat si camasa jos si am putut sa ma holbez si eu. Glumeam, daca baiatu' are cu ce sa se laude, sa se laude
Rese Witherspoon arata si ea foarte bine, mai ales in acel costum de circ care ii scoate in evidenta formele.
Stiti de ce de fapt se numeste filmul asta Apa pentru elefanti? Pt ca la inceput Rob vrea sa se angajeze la Benzini bros. Circus, si il angajeaza sa dea apa la elefanti cand de fapt ei nu aveau nici un elefant in spectacol. Pana la urma el este angajat ca veterinar si ca dresor al  lui Rosie, un elefant superb care i'a salvat viata lui Reese. 










Pirates Of The Caribbean: On Stranger Tides 



Aww, iar m'am indragostit de Johnny! De fiecare data cand vad un film cu el ma indragostesc iar si iar si iar de el. E cam ciudat, dar asta e! Filmul a fost foarte tare. Mereu acceleasi mistouri ale lui foarte funny, mereu mersul ala al lui, mereu parul ala neglijat pe carer il iubesc, mereu smokie eye ai lui, mereu si mereu el...
Ca sa aduc aminte si de Penelope Cruz, care da fratior si asta arata asa de bine, si imi place cel mai mult accentul ala ai iei care nu prea stiu din ce parte a planetei e :)).
Filmele aste sunt de vazut. Vreau vara asta sa ma duc la Transformers, Prom, X-Men, Fast and Fourious, si sa vedem ce alte filme mai apar.

4 comments:

  1. breakin' dawn ca ma sinucizi:-w:)) si daaa daa daa:X daa:X

    ReplyDelete
  2. :)) da da. stai adica nu nu vreau sa te sinucid :p. Breakin' Dawn, cum am putut uita...? daca nu vii cu mine chiar te sinucid!!! =))

    ReplyDelete
  3. asa te vreau! glumeam mie nu imi place sa fiu sefa.!
    bleahh

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤