Monday, July 18, 2011

Demi's new tattoos

Pentru ca am descoperit de curand melodia Skyscraper a lui Demi, am cautat si video si am ramas masca cand am vazut noiile tatuaje. Parca an citit odata ca nu ar vrea sa isi faca niciodata un tatuaj sau ceva de genul numai daca ceva anume este special sau ceva de genul asta , si vrea sa ii ramana pentru totdeauna. Se pare ca s'a cam razgandit avand in vedere ca are o gramajoara de tatuaje.

Initial am crezut ca are doar doua tatuaje. Ambele erau pe mana dreapta, unul pe ingheietura,acolo unde obisnuia ea sa se taie, o actiune foarte brutala si dureroasa, si altul pe partea exterioara a mainii [sau nu stiu cum sa va spun...]. Primul este un tatuaj stilizat scriind Strong, care imi palce foarte tare si sincera sa fiu este foarte feminin si sexy. Al doilea este o cruce [bizar], care seamana foarte tare cu crucile de la inelele lui Taylor Momsen. 


Dar cum am cautat deep inside, am gasit o poza in care imi arata ca de fapt are pe fiecare incheietura cate un tatuaj. pe stanga Stay si pe dreapta Strong, care era mesajul pe care fanii il scriua pe Facebook, sau pe Twitter, cat timp a fost la dezintoxicare.

























Am cautat si mai deep, si am gasit ca are si un tatuaj sub san, la care nu am putut descifra ce scrie....


Dupa toate cautarile am gasit un articol pe nu mai stiu ce site, cu un alt tatuaj dupa ureche, in forma de pana, colorata in albastru, foarte draguta si aia. Ce este drept, nu cred ca gaseau prea repede paparatzii, acel tatuaj, daca ea nu isi facea o poza si si'l pune special pe twitter, ca sa'l vada fanii, avand in vedere ca ea nu prea isi tine parul strans in coada sau mai stiu eu ce coafura sofisticata...

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤