Friday, July 29, 2011

Hold My Hand


Noua [şi totuşi de fapt vechea] melodie a lui Sean Paul, pot să zic că are nişte versuri frumoase.

Videoclupul este cel care mi-a atras atenţia în primă fază, pentru că în el apare o fată care joacă în Pretty Little Liars. Nu mi-a luat mult să văd şi despre care este vorba, pentru că Emily este de recunoscut şi printe 100 de fete.

Ce am descoperit azi pe YouTube. Melodia este de fapt din 2009, şi deabea acma a ajuns la noi în ţară. Nu ştiu dacă să mă mire acest lucru, pentru că este cât se poate de normal. La fel s-a întâmplat şi cu reclama de la AXE care se dă acuma la noi, la TV, cea cu îngerii. Ea de fapt este de pe la începutul anului 2010... destul de mare distanţa.

 Anyways, shut up and enjoy the music. 





2 comments:

  1. ah mereu l-am adorat p sean

    ReplyDelete
  2. Eu nu prea pot să zic că sunt înnebunită, după el, dar am avut o perioadă în care chiar ascultam.

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤