Thursday, July 14, 2011

I really don't like the way you smile, when you think you're right





Sinceră să fiu titlul nu are aproape, aproape nici o legatură cu restul postării dar mă rog...










Dar să continui cu ce mi'am pus în cap. Sunt cam somnoroasă, aşa că încep ziua cu nişte muzică. Amestec în ultima vreme destul de mult genurile şi cu toate că iese o tocăniţă, este al naibii de buna.. miamiii




Creed că melodia cea mai cea din ultima vreme este Space Bound by Eminem, care are ca de obicei un lyrics uriaşşşş, cu jocuri de cuvinte care il reprezintă pe E. " Just promise me you’ll think of me everytime you look up in the sky and see a star cuz Imma… I’m a space bound rocketship".        "But it’s over now, it’s too late to save our love".



Altă melodie care sună foarte bine şi care este ceva mai veche este Skinny Genes by Eliza Doolittle. " I really don't like the way you smile, when you think you're right". Altă cântăreaţă care ştie să cânte live...


Ca să nu trec de ea, mai am o melodie. Rollerblades. "Do you know what you want?"!




Cred că am înnebunit puţin, doar nu pot să stau tot timpul dreaptă şi prezentă la datorie, aşa că am dat'o pe Urban. Următoarea melodie este Beautiful People bz Chris Brown si Bennz Bennasi. Lyrics'ul face melodia!



I never told you by Colbie Caillat, este o melodie superbă, pe care o ştiu mulţi, dar care nu ştiu cum se numeşte.



Lindie Ortega are melodia Little Lie, care e mai funny.


Ok melodia asta are ceva special în ea. Ohh aş spune aşa de multe despre ea. Aş înşira pagini întregi, dar prefer să las toate gândurile pentru mine. Le păstrez înăuntru şi gata!. PUNCT.! Deja spun prea multe teenagerii aia care vb. în timpul melodiei...



Ehei tot nu pot să mă despart de Pretty Reckless chiar dacă este melodia lor sau cover. So ascultă Wonderwall.



Melodia următoare este ceva mai veche, chiar foarte veche, cunoscută de milioane de oameni, care tot aşa nu au ştiut cum se numeşte.




Melodia asta are un video foarte frumos, iar rochia de pe B., o vreau si eu cand am sa ma casatoresc.:d. Iar melodia sigur spune ceva...


Cam atat de data asta.



No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤