Sunday, July 31, 2011

Lighters


Exact aşa mă simt acuma. vreau doar să îmi închid ochii, să mă intind pe iarbă, apoi să îi deschid şi să mă uit ore în şir la stele,  aşa, cum fac cu norii.


Noua melodie pe care a scs-o pe piaţă, Eminem, este Lighters, o melodie destul de drăguţa, dar cred că spun asta doar pentru că iubesc partea în care cântă, Bruno Mars, care este superbă. Vocea lui te unge pe suflet, şi la un moment dat poţi să zici că te poate face să şi plângi, dacă, melodia este destul de sentimentală.

Nu ama vut niciodată, vreo problemă, co oamneii de culoare. Ba din contră îi invidiez, pentru că pot fii natural diferiţi, fară să facă vreo schimbare. După mine ei cred că sunt cei mai talentaţi oameni de pe planetă. Adică şi Rihanna, Beyonce, Jay-Z, Chris Brown, B.o.B., şi mulţi, mulţi alţii, au super melodii, super voci, super inspiraţie...(:


2 comments:

  1. e super melodia si mie imi place cum canta Bruno Mars

    ReplyDelete
  2. Eu îl iubesc pe Bruno, şi chiar arată foarte bine [adică pentru mine este drăguţ, nu ştiu dacă şi pentru alţii].

    ReplyDelete

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤