Wednesday, July 27, 2011

Monster

Noua melodie de la Paramore, sau ce a mai rămas din Parmore, pentru că sunt numai 3, Hailey şi chitariştii.
 Iubesc trupa asta, am iubit-o în trecut, o iubesc acuma, şi o voi iubi în viitor.Îmi plac prea mult cântecele lor, pentru a lăsa ca vârsta să îmi strice opţiunile. Rockul este viaţa mea, oricât de mult aş încerca să ascult şi eu ce e la radio, pentru că toţi ceilalţi, o fac, dar nu mai pot să mă prefac că sunt cineva, când eu sunt A, doar A. Sunt A . care ascultă rock, cea pe care o defineşte rock-ul, cea cărei îi dă contur.

Nu vrau să fiu un monstru care minte.
Nu vreau să fiu precum apa, la fel tot timpul. Eu sunt foaia, pe care se picteză, cu albastru, verde, roşu, roz, negru, gri, de fiecare dată când simt ceva. Nu sunt simplă, ba din contră sunt tot timpul îmbunătăţită...

I'm only human, I've got a skeleton in me but I'm not the villain .Despite what you're always preaching.





No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤