Tuesday, July 5, 2011

Taylor Momsen.


Nu ştiu de câte ori am spus până acuma că o iubesc pe Taylor şi pot să spun că nu a fost de prea puţine ori :)).
Ştiţi ea e genu de rack'ariţă dură, care la început a fost o fată dulce, care dăduse probă pentru Hanna Montana. Sinceră să fiu chiar aş fi văzut'o little Han [a fost destul little Jenny], dar cred că i se potriveşte mai bine Pretty Reckless.




Ştiu că voi ăştia care o să daţi un search rapid acuma pe net o să zice'ţi "cine mai e şi drogata asta, cu dâra asta neagră pe la ochi, excentric imbracată, rea da bună", şi ştiu că o să îmi zice'şi că am innebunit şi bla bla bla, dar asta e. 



Taylor este o bună cântăreaţă, chiar foarte bună având în vedere performanţele live, care sunt excelente, sună exact ca la înregistrăli, nu ca alte presupuse cântăreţe care sunt varză la capitolul live.

 
Ştiu că din faza cu fata rea face parte şi machiajul foarte strident şi toate restul, dar cred că ar cam trebui puţin mai puţin din toate astea şi mai multă textilă care nu cred că ar strica deloc. Nu îmi place când apare în desuuri, atunci chiar arată ca un fel de slutty, ceea ce poate că perverşilor le place, dar mie sinceră să fiu îmi dă ceva scârbă, pentru că nu sunt perversă şi nici obsedată...




T. poţi să spui că e destul de drăguţă. Am o mică întrebare la care nu ştiu unde să găsesc răspunsul: oare ea are lentile de contact? Nu am văzut'o niciodată cu ochii de altă culoare ceea ce înseamnă, că poate nu are... habar nu am. Ştiu sigur ca e vopsită şi că are extensii ceea ce nu a fost prea greu sa'mi dau seama. Are o faţă drăguţă, iar machiajul ăla strident [iar mă întorc la el...], care îi cam ia din frumusţe, şi din trăsături. Dacă fetei îi place, eu nu am cei face...(:





Ceea ce o face pe T. specială este faptul că faţă de celălalte celebrităţi se îmbracă singură,  şi'a concediat toţi stiliştii, pentru că aceştia i'au facut un ambalaj care se vinde bine, iar ea şi'a dat seama că acea persoană nu este ea., şi a decis să fie pe cont propriu. O face destul de bine, are gusturi când vine vorba de îmbrăcăminte.















No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤