Thursday, August 4, 2011

It's such a beutiful lie to belive in, because all you do it's just a game.



Melodia asta este cea care îmi zguduie casa, şi cea pe care o când de fiecare dată, de la început, din nou, şi din nou, şi din nou. Cea care mă face să mă gândesc la ce mi se întâmplă, şi culmea este că nu este prima oară când mi se întâmplă...

It's such a beutiful lie to belive in.


[Lăsând la o parte melodia şi ceea ce înseamnă pentru mine, nu pot să mă abţin şi să nu spun cât de bine arată Jared, solistul (pentru cei care nu ştiu). Videoclupul este super-mega-extraordinar, pentru faptul că este filmat pe un iceberg, iar peisajele sunt de neuitat. CRed că a fost o experianţă uimitoare pentru "cei trei".  DAR pe cât de frumos a fost, pe atât de periculos.  Adică dacă faci o greşeală, şi se sparge gheaţa, pentru că este foarte fragilă din cauza încălzirii globale? Anyways, eu tot iubesc melodia asta.]

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤