Monday, September 12, 2011

I wish you were here.

 Nu îmi vine să cred că în sfârşit a apărut şi videoclipul de la 'Wish you were here', o melodie a lui Avril pe care o iubesc la nebunie.

I love the way you are
It's who I am don't have to try hard
We always say, Say like it is
And the truth is that I really miss

Astea sunt de departe cele mai semnificative versuri, care mă afectează cel mai tare, şi care cu toate că mă rănesc, le iubesc din tot sufletul.
Nu am ce să-i fac. Orice aş face tot la Avril mă întorc. Tot la versuri pline de suflet, şi la emoţii pe care le simt în mine, dar pe care nu le las să iasă afară. Am atâtea lucruri pe care aş vrea să le spun dar de fiecare dată mă opresc, şi dau 'publish post', fără să mă mai gândesc să mai adaug ceva, să mai îmbunătăţes, să pun mia mult din mine, pentru că e mai bine să ştiţi doar un sfert din mine ;).
Videoclipul este ca de obicei foarte bine ales, şi foarte bine regizat, aşa că bravo băieţi. 



1 comment:

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤