Wednesday, November 30, 2011

Because I love it.

Pentru că fiecare fată visează să se îndrăgostească nebuneşte la 17 ani, să iubească şi să fie iubită, iar după aceea să trăiască o viaţă frumoasă înainte...

O să îmi lipsească foarte tare Bella, Edward şi Taylor, chiar dacă ştiu că nu s-a terminat şi că mai există un film, dar mie nici acela parcă văd că nu îmi va ajunge!
Pur şi simplu iubesc prea mult acest film, această poveste, imaginaţia lui Stephenie Meyer, personajele, şi tot ce ţine de acest film.
Cu toate că am citit cartea de un an şi mai bine -wow, ce naibaaa, când a tecut atâta timp?- nu prea îmi aduc aminte fiecare detaliu, pentru că am citit cartea în mai puţin de o săptămână. Pur şi simplu mă culcam şi mă sculam cu gândul la ei, şi nu aveam altă grijă decât cea de a o termina mai repede, cu toate că am regeretat după aceea. 
Iubesc filmul. Toate efectele sunt superbe, iar felul în care au putut să o facă aşa de slabă pe Bella, este de-a dreptul cidat. Era prea slabă şi aveai impresia că mai avea puţin şi îi îi ieşeau oasele prin piele, iar vederea aceui lucru m-a făcut să mi se ridice părul pe ceafă. Whoooaaah.
Poate că unul dintre cele mai impresionante lucruri a fost faza cu Jake şi haita, după ce află el că Bella este însărcinată, când mârâie toată haita, şi când se vede putearea pe care o are cu adevărat Jake, în faţa lui Sam. Se auzeau groaznic în sală toate mârâiturile acelea, dar este frumuseţea filmului, nu?Jake este în plină glorie, iar deabea acuma se vede cât de bine ştie el să joace.
Edward pare un mort, dar chiar aşa este rolul lui, deci, practic -hihihi- îşi joacă rolul foarte bine.
Prea multă vorbăraie, prea multe detalii, dar cel mai bine este să vedeţi cu ochii voştrii cât de superb este filmul.

Şi aşa se termină...



No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤