Wednesday, November 23, 2011

Ce face insomnia din om...


Cum mai nou este la modă DubStepul, am zis să încerc şi eu să văd ce mare căcat este pe aici... Adica  afost ceva de genul "Mama ce bine sună melodi aia din Skins când este Alo(sezonul 5, în care iar se schimba actorii, dar de data asta radical), personajul principal, ce naibaa, vreau sa stiu cum se numeşte", am dat pe Soundtrack, şi am găsit o melodie, care o să fie mai jos... Adevărul este că uneori mă zgârie pe creieri, şi îmi vine să arunc calculatorul ăsta tâmpit pe geam, dar alteori sună aşa de bine... mai ales dimineaţa la alarmă...
Mă rog. Faza e că nici nu voiam să aud de dupstep după ce m-a bătut cineva la cap cu tipul ăsta de muzica, dar acuma pot să zic că, poate chiar îmi place.


No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤