Friday, November 11, 2011

Tatuaj.

După o bocnitură care s-a răspândit multă vreme prin camera imensă, Matt a apărut în sfârşit cu un tricoun negru, larg, pe care mi l-a întins.
-Uite. Este proaspăt spălat., mi.a zis mândru de el, pentru că în sfârşit a reuşit să găsească unul curat.
Sineră să fiu chiar nu mă mai interesa cum era tricoul pe care urma să îl port, pentru că eu chiar nu aveam de gând să rămân cu al meu ud.
-Merci, i-am zis recunoscătoare.
L-am luat şi m-am dus în camera din care el tocmai ieşise. Am împins uşa după mine, dar din cauza balamalelor care nu erau foarte bune, aceasta nu s-a închis de tot. M-am chinuit să îmi trag de pe mine tricoul ud leoarcă. Aş fi zis că era doar o mică ploaie, care aşa cum zicea şi mama, o să mă facă mare. Am căzut puţin în depresie pentru că m-am gândit la mama, dar mi-am reveni pentru că nu vroiam să mă gândesc la moartea ei, tocmai în seara asta.
Ahh sutienul meu cu burete, care îmi făcea bustul să arate aşa de bine, se ploştise, şi ştiu că îmi va uda tricoul în locul meu intim, dar prefer să se ude decât să nu port, oricum şi aşa nu avea să se vadă foarte tare pentru că tricoul era negru. Nu aş suporta niciodată să nu port sutien. Ar fi ca şi cum mi-aş scrie pe o plăcuţa, pe care mi-aş agăţa-o de gât, „Come and get me”, şi asta mă enervează cel mai tare. Oricum nu am să mor.
Am tras tricoul pe mine, şi am ieşit din cameră. Picioarele îmi erau goale, iar gresia neagră de pe jos atât de elegantă, mă omora. Îmi era frig, şi mă simţeam aşa de aiurea, pentru că nu cunoşteam nimic din apartamentul lui Matt.
Matt stătea la barul lui, cu un pahar în mână.
-Vrei Cola, cu ceva?
Aş fi vrut, dar am ales să spun:
-Nu. Nu cred că vreau să beau în seara asta.
După ce am terminat propoziţia, el a pus sticla de whisky jos pe blatul de bar, şi a luat în schimb doar paharele, cu Cola simplă.
-Ai cumva vre-un prosop?
Aveam nevoie urgentă de un prosop, pentru părul meu lung până la bust.
A apărut foarte repede cu un prosop, iar eu am început să îmi smotocesc părul sperând să scot toată apa din el. Mi-am ridicat părul şi l-am strâns cu elasticul pe care îl aveam pe mână, într-o coadă de cal.
Mi-am dat seama că eram cu spatele la Matt, când am simţit un deget pe ceafa mea. Mi s-a tăiat respiraţia. M-am întors şi l-am văzut pe Matt cum se uita foarte uimit şi speriat la mine. Ce naiba l-a apucat?
-Ce faci?
-Nimic. Adică am mai văzut tatuajul ăsta undeva.
Şi brusc m-a lovit. Am şi uitat că am tatuajul acela cu dragon pe ceafă. Nici măcar nu am vrut să mi-l fac, am fost obligată. La început nu mi-a plăcut deloc, dar cu timpul m-am obişnuit cu el, şi chiar îmi place acuma. Este un tatuaj, mai exact, care întruchipează un dragon micuţ şi drăguţ, cu coada răsucită, şi chiar nu este urât.
-Unde l-ai mai văzut?
-La o prietenă de-a mea mai veche. Dar este doar un tatuaj nu ese aşa?, m-a întrebat încercnâd să devină foarte convingător.
(Păcat de săraca fată care nici măcar nu avea habar cât de multe belele putea să aducă acel mic tatuaj, pe care acuma îl considera drăguţ.
Matt în shimb ştia foarte bine ce înseamnă şi ceea ce urmează să facă acel micuţ şi banal tatuaj. Cu toate acestea nu avea de gând să îi spună nimica. Nu avea de gând să o îngrijoreze de pe acuma, şi cine ştie, poate este doar o greşeală, iar totul are să iasă până la capăt cu bine. Nu voia să se gândească că avea să ajungă un monstru, fata la care chiar începea să ţină.)

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤