Thursday, December 1, 2011

Breaking Dawn soundtrack


Ştiam mai de mult de The Joy Formidable, mai exact din primele episoade din The Vampire Diaries (TVD), unde au avut melodia A heavy abacus. Tipa asta cântă superb, iar instrumentelul se potriveşte perfect pentru sfârşitul filmului, când toate luminile din sală se aprind, iar ţie îţi pare rău că s-a terminat filmul.


Angus şi Julia, sunt doi tipi super tari, pe care îi ştiu de pe blogul unei fete. De atunci îi tot ascult, iar când am auzit melodia lor în Breaking Dawn, am zis "mamăăă ce taree". Melodia este superbă. "Love will taakkee youu..."


Pe Bruno Mars cu It will rain, l-am mai pus de încă vreo 2 sau 3 ori, pe blog, cu melodia asta superbă, pe care o ador. În film este atunci când Bella şi Edward ies din casă, după nuntă şi sunt stropiţi cu orez, aşa cum ştiu că se face şi la noi, chipurile să îţi aducă noroc, iar melodia este dată apoximativ 10 secunde, dacă nu chiar mai puţin.

Turning Page este pusă la nunta Bellei şi a lui Edward, dar şi după prima noapte a lor petrecută împreună. Superbă melodia. "I surrender who I've been, for who you are. Nothings makes me stronger than your fragile heart. If I had only felt how it feels to be yours, I would have known, what I've been living for all along."


Melodia acesta este atunci când bella se tot fofilează prin cameră cu acele sexy lenjerii intime, dar fără nici un rezultat, pentru că Edward, este o piatră tare...




Pe Christina Perri pur şi simplu o iubesc. Pare o ciudată când o vezi pentru prima oară în viaţa ta, datorită acelor tatuaje, care îi acoperă pielea, dar de fapt fata aceasta are un suflet aşa de bun, iar melodiile ei chiar te ating. V-aş recomanda "Penguin", tot de la ea. "I have died everyday waiting for you. Darling don't be afraid I have loved you for a thousand years, and I'll love you for a thousand more."


Această melodie este la recepţia nunţii. Nu prea ştiu exact la ce gen de muzică ar putea fi încadrat pentru că are câte puţin din fiecare.. :)


Melodia acesta este cântată după faza cu Bella şi Edward, care stau pe un munte de cadavre, iar în spatele lor este Clanul Volturi..."I need you to believe me when I say, I didn't mean it!"

Cântecul este superb şi se potriveşte perfect cu scena în care Bella se pregăteşte pentru Marea Seară. Sărăcuţa de ea, se pregătea aşa de repede...

Melodia s-a potrivit perfect cu scena în care Jacob dansa cu Bella, la nunta ei.


Melodia este super super tristă... "I was a quick wit boy,  diving too deep for coins. All of your street light eyes, wide on my plastic toys, then when the cops closed the fair, I cut my long baby hair. Stole me a dog-eared map, and called for you everywhere."

Cântecul este pus după ce Bella află că este însărcinată. "Love will be the echo in your ears. When all is lost in plunder, my love will be there still."

Cred că faza cu Bella devenind din ce în ce mai bolnavă m-a îngrozit cel mai tare, pentru faptul în care arăta. 

Acesta este melodia de pe fundal atunci când Bella intră în apa oceanului, în Luna de Miere. Superbă melodia, cu toate că nu ştiu exact ceea ce zice tipa...

Melodia acesta este pusă la nuntă când toată lumea dansează nebuneşte. Suna al naibii de bine. 

Această melodie nu am să o iut niciodată. A fost folosită în toate cele 4 filme, mai ales perioada de la minutul 4:47 când se aud acele note muzicale. Este o melodie să zicem reperzentativă Twilight, pentru că de fiecare dată când o aud îmi aduc aminte de povestea minunată de dragoste dintre Bella şi Edward. 


Ar fi frumos dacă aţi asculta toate melodiile, pentru că fiecare are ceva special în ea...

Prima oară am văzut Twilight pe ascuns, pentru că ai mei au zis că este o porcărie cu vampiri, şi că o să îmi umple capul cu prostii,chiar dacă ei habar nu aveau ce conţine filmul. Chiar nu îmi pare rău că m-am ascuns de ei, asta întâmplându-se acum 4 ani... Chiar dacă şi acuma strâmbă un pic din nas când mă văd ce tip de cărţi tot citesc eu, şi la filmele la care mă uit, cu vampiri, vârcolaci, vrăjitori şi alte minunăşii din acestea, ei au ajuns să se obişnuiască cu ideea că eu sunt o romantică incurabilă, care crede în dragoste mai mult ca în orice. 

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤