Tuesday, March 6, 2012

Please teach me gently, how to breathe.



 Another part from a story.

     EN>
     Boring morning . Highschool in the morning . . Bad night. Ough, I couldn't sleep.
     I have to be ready very fast. Shit I forget in phone. Who the fuck is going back for that? I'm not! Dad drove me, it was boring, and I'm surprised, because he didn't asked me a thing about Aria. Fine.
     -Bye, dad! See you later!
     -Bye, hun!
     I'm so sleepy. I don't know how I'm going to do it today. I already have a lot on my mind. I just couldn't stop thinking about last night, party, Tom, and then Daniel, that passion kiss, and Aria sleeping over because she was too high to go home.
     -Hei, mate! Watha doin'!
     Ahhh, fuck is Tom. God, really. Why did you bring him here? Couldn't you, just leave me alone for a day? He put his arm around my shoulder. I hate when he's playing cool!
     -Hy Tom. Ahh, I'm just sleepy. I think I have a big hangover.
     -Ya, ya, ya. I can say that too. God you know how much my head hurts. I think I just drank too much last night.
      I should ask him about what he remember? Does he remember about backyard? God, I hope no!
      -How you feel? I mean I saw you drinkin' some vodka, and for such a small girl that was a lot...
      Does he always have to be so careful. Even when he appear to don't care, he notice every single detail.
      -Umm, yeah. I mean... I'm good. I think.
      -Come on... Kat, do you really have to make me say that?, he asked me after a little break. Now we are standing in from of the school. A lot of kids are coming. Ough... if I could just read his mind, it will be great.
      -I don't know what you mean...
      I know what he means... Fuck. Really? Say it. Just say it. Say that it happend, so I just don't have anymore think that was a dream, because I was too drunk.
      -Last night. Kat, I kissed you, and I was very drunk... drunk like never. Like hell, and you know what I want to say. I just don't even know how it was, and I just can see that you want to talk with me about that, but I gotta say that last night was a mistake. It shouldn't happen'. We're friends. Just friends. -he said the last words like he don't even believe them.-
      I let my eyes fall down. I don't want to see that beautiful green eyes. Those word hurt. Uf, uf. I know it was real. I felt it, I just did. His lips all over mine. His masive body  crushing mine, standing closer and closer to mine, like we were one. His hands on my body, then I stopped it, because somewere in my mind I knew that it was wrong. I felt it! And I want more.
      -I'm sorry Kat. So sorry...
      I need to play cool.
      -What Tom? Come on. I was drunk, you were drunk... That was definitely a mistake. Don't think so much about that.
       The bell rang. Thank God. I'm saved. I don't have to lie any more.
      - I have to go. See you late.
      After 4 steps, I heard "Ummm, bye. See you later" said  Tom.
      I'm the worst lier on the world. I know that Tom knews it, and I'm pretty sure that he didn't believe a thing. I'm going' fast to the toilet. Tears are already starting to fall down. My soul hurts.


      RO> 
     Dimineaţă plictisitoare. Liceu de dimineaţă. Noapte rea. Nu am apucat să dorm deloc. Ough.
     Trebuie să fiu gata foarte repede. Firar să fie. Mi-am uitat telefonul. Cine naiba se mai întoarce după el. Ştiu sigur că eu  nu. Tata mă conduce cu maşina. A fost foarte plictisitor, pentru că nu a scos nici măcar o vorbă. Mă aşteptam să mă întrebe de ce a dormit Aria aseară la mine, şi de ce am ajuns aşa târziu acasă, într-un marefel, dar nu a făcut-o. Bine. Fie.
      - Pa, tată. Ne vedem mai târziu.
      -Pa draga mea.
      Mi-e aşa de somn, încât nici nu ştiu cum am să trec peste ziua de azi. Deja am prea multe în capul meu. Pur şi simplu nu a putut să nu mă gândesc la seara trecută, petrecerea, Tom, după aceea Daniel, sărutul pasional şi Aria dormind peste noapte, pentru că era prea cu capu' în nor, pentru a se duce acasă.
      -Bună, amiga. Care-i treaba?
      La naiba, este Tom. Pe bune. Doamne, de ce l-ai adus aici? Nu puteai pur şi simplu să mă laşi singură pentru o singură zi? Îşi pune un braţ pe după umărul meu. Urăsc când face asta, şi pretinde că nu s-a întâmplat nimic.
      -Bună Tom. Uhh, cred că sunt somnoroasă. Sunt mahmură rău de tot.
      -Da, da, da. Cred că şi eu pot să spun acelaşi lucru. Am băut prea mult seara trecută.
      Oare ar trebui să îl întreb despre noaptea trecută şi despre ce îşi aduce aminte? Oare îşi aduce aminte de curtea din spate. Doamne, sper că nu!
      -Tu cum te simţi? Adică aseară te-am văzut bând ceva vodka, şi tebuie să spun că pentru o fată aşa de mică ca tine, a fost cam multă.
       De ce trebuie să fie el aşa de atent la fiecare detaliu, chiar şi atunci când pare că nu îi pasă.
       -Ummm, da. Adică... cred că da.
       -Haide măi, Kat. Chiar trebuie să mă faci pe mine să spun asta?, m-a întrebat el după o mică pauză. Stăm în faţa liceului. Mulţi puşti intră. Doamne, ce mi-aş mai dori să pot să îi citesc gândurile.
       -Nu înţeleg ce vrei să spui.
       Ştiu la ce se referă. Firar... Spune-o. Doar spune-o. Spune-o ca să nu mai trebuiască să mă gândesc că a fost un vis, pentru că eram prea mahmură.
       -Noaptea trecută, Kat... -se vede cât de geru îi venea să spună ceea ce urma.- Te-am sărutat, şi eram foarte beat, beat ca niciodată. Ca naiba, şi ştii la ce vreau să mă refer. Nici măcar nu ştiu cum a fost, şi văd că şi tu vrei să vorbeşti despre asta, şi că te doare, dar trebuie să îţi spun că a fost o greşeală. Nu trebuia să se întâmple asta. Suntem prieteni. Doar prieteni.-a spus ultimele cuvinte ca şi cum chiar voia să le creadă şi el.-
      Mi-am lăsat ochii să-mi cadă în jos. Nu voiam să mă uit în acei ochi verzi superbi. Uf, uf... Cuvintele astea dor. Ştiu că a fost real. Am simţit. Buzele lui cărnoase peste ale mele. Trupul lui masiv şi bine făcut, zdrobindu-l pe al meu. Mâinile lui pe talia mea, după care l-am oprit, pentru că undeva în adâncul meu ştiam că era ceva greşit. Pur şi simplu am simţit totul. Oarecum aş vrea ca totul să se repete.
      -Îmi pare rău, Kat. Foarte rău.
      Trebuie să mă port ca şi cum nu s-a întâmplat nimic.
     -Ce? Haide măi Tom. Eu eram mahmură, tu erai mahmur... Asta a fost cu adevărat o greşeală. Nu te gândi aşa de mult la tot.
      Clopoţelul a sunat. Mulţumesc lui Dumnezeu. Nu mai trebuie să mint.
      -Trebuie să plec. Ne vedem mai încolo.
      După patru paşi l-am auzit pe Tom spunând "Umm, pa. Ne vedem mai încolo."
      Nu ştiu să mint deloc. Ştiu că Tom ştia asta, şi sunt sigură că nu a crezut nimic, din ceea ce am spus. Mă duc spre toaletă. Lacrimile încep să îmi curgă repede pe obraji. Sufletul mă doare.

No comments:

Post a Comment

I'm really sorry but I'm not in any photo on my blog.
Anyway, I love all the comments you leave here, and I'm pretty sure they will make my day. Thank you! ❤ ❤